Todays outfit: Mia - alone at home

 
Cardigan: Tiger of Sweden  /  T-shirt: La Redoute  /  Jeans: Odd Molly  /  Boots: Dr. Martens
 
Det här är vad jag gick runt i idag, hemma. Den senaste tiden har jag spenderat mycket tid i mitt hus för att jag jobbar härifrån. Så att klä upp mig är bara för min egna skull. Men det är så skönt att göra. Jag känner mig mycket mer levande om jag går runt i något jag gillar och känner mig fin i än att bara gå runt i en pyjamas hela dagen... Vad har du på dig när du är ensam? / Mia
 
English
 
This is what i walked around in today, at home. Lately I have spent a lot of time at home because I work from here. So dressing up is mostly for me. But it´s great to do it. I feel so much more vibrant walking around home alone in nice clothes than in my pyjama... What are you wearing when your alone? / Mia
Kommentera inlägget här: