My face towards the world

 
 
Jag har landat med behagliga kliv i min hall - mitt ansikte utåt världen och det första intrycket i mitt hjärtas hus. Jag ger mina vänner en kärleksfull välkomskram i regnbågens vackra ljus. Det är så mycket glädje i att städa, dekorera och att tända ett välgörande doftkrus, för att sedan bjuda upp till en uppfriskande vårdans i min hall. Gröna, röda och rosa stövlar och äventyret kan börja för jag älskar att se bortom leriga stövlar, trasiga dörrhandtag, avskavd färg - min dörr är alltid öppen.
/Ingela
 
English

I've landed with pleasant strides in my entrance hall - my face towards the world, and the first impression in the house of my heart. I give my friends a loving welcome hug in the beautiful light of a rainbow. There is so much joy in cleaning, decorating and igniting a beneficial aroma light, and then inviting others to a refreshing spring dance in the entrance of my house. Green, red and pink boots and the adventure can begin, for I love to see beyond muddy boots, broken door handles, and chipped paint - my door is always open. 

/ Ingela 

Kategori: Home Taggar: bohemian fashion, bohemian style, bright colors, colorful fashion, gipsy style;
Longevity - en blogg om hälsa:

Underbar vy att mötas av!

Svar: Ja visst är det. Tack Madde. Kram Ingela
Mia & Ingela

Robex Lundgren:

gillar du musik, missa inte min blogg intervjuar band varje dag
http://ghgumman.blogg.se/
http://www.facebook.com/mosanmusikfriket?ref=hl

Svar: Tack Robert. Låter som en kul blogg. Går in och tittr. Kram Ingela
Mia & Ingela

Olivia Nilsson:

Fin blogg!

Svar: Tack Olivia. Kram Ingela
Mia & Ingela

Lisa:

Vilken fin blogg och vilka underbara bilder. Man blir alldeles glad av alla härliga vårfärger! :)

Jag har för några veckor sedan startat en blogg...du får gärna kika in där om du har lust!

Svar: Tack Lisa. Jag går gärna in och tittar. Spännande och lycka till. Kram Ingela
Mia & Ingela

Mirjam Wallmark:

Vad fint du har det! :) kram

Svar: Tack Miriam. Kram Ingela
Mia & Ingela

Emma Grann Fotografi:

Åh vad mysigt!!

Svar: Tack Emma. Kram Ingela
Mia & Ingela

Linn:

Vilken mysig hall! :)

Svar: Tack Linn. Kram Ingela
Mia & Ingela

Lena:

Men gud vilka snygga stövlar! :o :D

Svar: Hej Lena. javisst är de. Hunter i flera olika färer. Kram Ingela
Mia & Ingela

Madde:

Vad fint du har det i hallen, väldigt kreativt! :)

Svar: Tack Madde, det värmer att höra. kram Ingela
Mia & Ingela

Sarah Eklöf:

Oh så fin välkomnande hall! :)

Svar: Tack Sarah, Ja välkommen att hälsa på. Kram Ingela
Mia & Ingela

Annster:

Så fint :)

Svar: Tack Annstar. Glädjer mig. Kram Ingela
Mia & Ingela

Julia:

Stämningsfullt!

Svar: tusen tack Julia.
Mia & Ingela

Sofia:

Så fint :-)

Svar: tack Sofia.
Mia & Ingela

Jennifer Nilsson:

åh va fint!

Svar: Tack Jennifer.
Mia & Ingela

Tommy:

snygga tavlor

Svar: haha, jag förstod att du menade stövlarna. Tack Tommy.
Mia & Ingela

Tommy:

stövlar ska det står haha

Svar: tack Tommy.
Mia & Ingela

Hannah:

Kika gärna in i min blogg, ställ frågor också så det blir lite mer "fart" i bloggen! :) (http://miniwiini.blogg.se/)

P.S Just nu pågår det en bloppis i min blogg, du hittar nya/begagnade saker ifrån 50:- och uppåt. Kika gärna in och kolla om du hittar något som faller dig till smak! :) Du hittar allt på: http://miniwiini.blogg.se/category/bloppis.html

Svar: javisst. Kram Ingela
Mia & Ingela

Ida och Amanda:

Så fint det verkar!❤

Svar: tack Ida och Amanda.
Mia & Ingela

Ellen:

Så himla söta stövlar!

Svar: Tack Ellen.
Mia & Ingela

A:

Så fint! :)

Svar: Tusen tack.
Mia & Ingela

Joe:

Underbara bilder, och underbar text!! :)

Svar: Tusen tack Joe. Värmer att höra.
Mia & Ingela

Sofia:

väldans fint!

Svar: Tack Sofia.
Mia & Ingela

Chaterine:

Fint!

Svar: Tack Chaterine
Mia & Ingela

Bohemhoe:

Så fint! Där vill man definitivt kliva in!

Svar: ja kom och hälsa på. Kram Ingela
Mia & Ingela

Amanda:

Härliga färger på gummistövlarna :D

Svar: Ja visst är det. tack Amanda
Mia & Ingela

Kommentera inlägget här: