Win this bag!

Bag: Juanita
Ikväll tänkte vi starta igång vår allra första bloggtävling. Att vinna finns den här fantastiska väskan från Juanita. Den är härligt stor och allt får plats. Tyget är robust och i glada färger. Vi gillar lite extra att innefodret är i ett annat tyg som sticker ut när väskan är öppen. Juanita skapar kläder och väskor med själ. Så här säger designern själv om sina handgjorda skapelser:
"Plaggen måste var och ett ha själ för att jag ska bli nöjd med dem. Jag har aldrig en färdig idè när jag börjar med ett plagg. Under processens gång lägger jag till en ficka, byter tyg till fodret, klipper av ärmlängden. Ja, det kan komma fram vad som helst när skapandet är slut!"
Hoppas ni gillar hennes kreativa inställning lika mycket som vi och vill vara med och tävla. Här kommer tävlingsvillkoren:
1. Posta en av våra bilder ovan i ett blogginlägg eller Facebookinlägg och länka till tävlingen. 
2. Skriv en kommentar till detta inlägg att du är med och tävlar samt bifoga en länk till ditt inlägg.
Den som har gjort det mest kreativa inlägget vinner. Tävlingen slutar om en vecka från och med idag. Alltså nästa vecka torsdag utser vi vinnaren här i ett blogginlägg. Lycka till!
/ Mia & Ingela
 
English
Tonight we will start of our first blog contest. What you can win? This amazing bag from Juanita. We love its cheerful colors and that everything fits. Juanita is creating designs with soul. 
We hope you like her creative designs as much as we do and want to join our contest. Here are the rules:
1. Post on of our pictures above in a blogpost or Facebook post and link to this contest.
2. Write a comment to this post that you are in and attach a link to your post.
The person who did the most creative post wins. The contest ends in one week from today. So next thursday we will write the winner in a blogpost. Good luck!
/ Mia & Ingela
fru Vallmo:

Hej igen,
nu har jag gjort ett inlägg: http://fruvallmo.blogspot.se/2013/09/kan-man-egentligen-har-for-manga-vaskor.html och jag vill så gärna vara med i tävlingen!
Hoppas jag har gjort rätt! (Jag har inte fb)
Kram

Svar: Tack fru vallmo
Mia & Ingela

Alma:

Nu är har jag länkat på facebook och är med och tävlar: https://www.facebook.com/alma.hjelmqvist Kram :)

Kommentera inlägget här: