Family time

 Garden day with my loved ones at Ängsbacka. We had a great day as I hope you can see on the pictures. 
/ Mia
Majas bekännelser:

Åh ett så sött litet barn! Bild nummer två där barnet kommer springande är fantastiskt! Och att ta med barnen i planteringar och låta de se maten växa upp ur marken är så härligt! Deras glädje är så äkta när det får plocka in egna grönsaker och vara med att laga. Inte alla barn förunnat!
Höstkramar Maja

Klara:

Vilka underbara bilder! Själv går jag och drömmer om ett hus för att få en liten odlingstäppa. Odlar lite i köksfönstret med jag tror inte att det blir några gurkor där (tex) för blommorna tenderar trilla at med fruktämne och allt när de blommat klart. Lite dill blir det i alla fall, det är inte illa det!

fru Vallmo:

Hej!
Vilken härlig blogg ni har!!! Och så kul att ni vill vara med nästa post-till-dig-gången.
Om jag hinner så gör jag ett inlägg idag, där man kan anmäla sig!
Det som jag redan kan säga är att nästa omgången sker i oktober och temat blir nog !jag har gjort... till dig!
Tror det kan bli rolig och spännande!
Ha en fin tisdag!

Svar: Vad kul. Vi ska titta in på din blogg idag och anmäla oss ;-)
Mia & Ingela

Kommentera inlägget här: