Tävling med Kristallrummet! Give away with Kristallrummet!

Idag kan ni vinna det här fantastiska halsbandet i ett värde av 1290kr! Det är gjort av äkta ädelstenar, kristaller och silverpärlor som står för villkorslös kärlek. Kanske blir detta den perfekta julklappen till dig själv eller varför inte till någon som betyder mycket för dig.
För att vara med i tävlingen behöver du bara gå in på Kristallrummet.se och välja ditt favoritsmycke. Skriv sedan en kommentar till detta inlägg med ditt favoritsmycke och en motivation med varför just du ska vinna. 
Är inte tävlingar din grej? Just nu får du 10% rabatt på hela Kristallrummets utbud om du ange rabattkoden bohosweet
Tävlingen pågår i en vecka och vinnaren utses på Julafton!
 
English
Today you can win this fabulous necklace in a value of 1290kr! It is made of genuine gemstones, crystals and silver beads that represent unconditional love. Maybe this will be the perfect Christmas gift for yourself or maybe to someone who means a lot to you.
To enter the contest you just need to go into Kristallrummet.se and pick your favorite jewelry. Then write a comment on this post with your favorite pick and a motivation of why you should win.
Are give aways not your thing? Right now you get 10% off the entire Kristallrummets selection if you enter the discount code bohosweet.
The competition will run for one week and the winner is announced on Christmas Eve!
Johanna Johansson:

Mitt favoritsmycke är skyddsängeln för alla kvinnors hus! Alla människor behöver en skyddsängel, speciellt i dessa mörka tider. Att då få hänga den runt halsen, i ett armband eller stoppa den i fickan blir en extra påminnelse om att vi aldrig är ensamma. Att dessutom få skänka 50:- vid köpet till alla kvinnors hus känns extra bra i juletid!
Anledningen till att jag ska vinna det här halsbandet är dels att det är så otroligt vackert! Men även för att jag försöker att sprida villkorslös kärlek omkring mig, men det är inte alltid så lätt. Då kan jag behöva kristallerna som en påminnelse om det rätta! Kärlek är alltid det rätta valet!

Anonym:

Hej!

Jag gillar alla kristallrummets smycken, så väldigt svårt att bestämma bara ett.. Har tidigare köpt deras chakra-stenar och märker oerhörd skillnad ifall jag har en/några av stenarna nära mig under dagarna. Men mina två absoluta favvoritstenar måste nog ändå bli Rökkvarts för sitt utseende, och Hematit för sina egenskaper och inverkan på mig. Trogen kund, och jag skulle bli överlycklig för detta halsbandet!!

Cecilia :

Tror ej mina upgifter kom med.. Så här är samma kommentar igen:

Hej!

Jag gillar alla kristallrummets smycken, så väldigt svårt att bestämma bara ett.. Har tidigare köpt deras chakra-stenar och märker oerhörd skillnad ifall jag har en/några av stenarna nära mig under dagarna. Men mina två absoluta favvoritstenar måste nog ändå bli Rökkvarts för sitt utseende, och Hematit för sina egenskaper och inverkan på mig. Trogen kund, och jag skulle bli överlycklig för detta halsbandet!!

Britt-Marie Abel:

Skyddstigern i tigeröga - Alla kvinnors hus. Kraften att få män att förstå sitt destruktiva betéende och bryta det. Halsbandet önskar jag mig för kärlek - villkorslös kärlek - att kunna ge, få och lära människor det betyder mycket för mig. GOD JUL <3

Premin:

Min favorit är malan i Jade!
Som nybliven förstagångsmamma är det lätt att missa omsorgen om sig själv. Vaknätter, ömmande axlar och kurrande mage. Kläder fulla av kräk. Underbart med den lilla förstås, men riktigt tufft också! Självkärlek och självomsorg är sällan orden för dagen. Därför önskar jag mig lite hjälp på traven!
PS. Att dessutom få göra sig lite extra fin för pappan är en trevlig bonus ;-)

Cecilia Frank:

Satt och kollade igenom hemsidan. För att se vad som önsakas i julklapp. Allt som önskas är ett smycke från kristallrumet och en örtkurs. Allt av ren kärlek. Till mig själv och naturen.(till naturen hör även djuren ;) )
I år önskas inget ytligt... När nu listan blivit lång av allt det vackra och magiska återkommer hela tiden ett viktigt smycke. Som jag faktiskt redan har och älskar så. När jag håller i det, stannar jag upp. Känner dess magiska doft, känner kärlek och att saker och ting är viktiga här i livet. Livet är nu! Så som indianerna lever. Respekt för sina medmänniskor, naturen, djuren. ALLT! Armbadet jag önskar jag hade ekonomi att kunna köpa i julklapp till mina närmsta vänner. För att de ska kunna få en känsla av det jag känner. För vackert är det också.
"Belongs to Earth" heter armbandet.
En period har nu varit tung. Känslomässigt. Och jag har länge suktat efter villkorslös kärleks halsbandet och armbandet!
De säger så mycket. Jag vill ha det nära mig precis som "Belongs to Earth". Påminnas. Känna mig fin... Och när jag är klar med det. Gett det min kärlek och glädje. Låta det få vandra vidare till någon annan fin människa. I ren kärlek

Linnea M:

Åh, jag tänkte häromdagen på att jag längtar efter en riktigt fin kristall att hänga runt halsen. Surfade in på Kristallrummet och klickade på Hängen och Kristaller. Första smycket som kom upp känns helt rätt för mig: http://www.kristallrummet.se/sv/product/8461/Ametistspets-m-borrat-faste
Så nu köper jag det och tackar för rabatten, och hoppas på att få vinna det vackra halsbandet som jag aldrig kunnat drömma om men som tilltalar mig väldigt mycket. Om jag vinner det ska jag dela det med min syster. <3

Annika Lantz:

Jag har mycket svårt att endast säga En, det finns så mycket vackert därinne <3
Men något jag har kollat in länge till mig själv är -Aum platt hänge- och Månkvinnan och alla fina Chakra hängen.
För om jag vinner så går denna present till mig, jag behöver ta hand om mig själv oxå, något jag inte är så bra på.

maggan sjönvall:

Det skulle för mig vara en ära
att ett vackert halsband från Kristallrummet bära.
Av jade en tacksamhetsmala
för varje vardag och för gala.
Att bli påmind om livets tacksamhet
skulle halsbandet inte göra till någon hemlighet.

Sandra:

Jag tycker nog allra bäst om det lapis lazuli armband som har runda stenar. För det ser lite ut som som jordglober eller universum på rad. :)
Om jag vann halsbandet skulle jag ge det till min mor. Dels för att hon alltid förtjänar det, särskilt när hon har det tungt, och dels för att hon fyller år den 28e december, något som oftast hamnar lite i skymundan när det nalkas jul. Så det vore fint att kunna ge henne den extrafina presenten hon förtjänar.

Kommentera inlägget här: