A living work of art

pillow:  / Fabulous Arts
Jag är så tacksam att jag får andas och leva ännu en dag och få möta livet med nya kärleksögon. Omgiven av konst, i mig och runt mig. Konst för mig är kärlek, frihet och ett sätt att leva, och ibland att vara mellan två världar. Intryck, uttryck, smärta och glädje- oavsett vad som finns så lever tacksamheten i mig. Min konst skapas i det dynamiska mötet mellan ljus och mörker och genom fingrarna släpper jag ut känslor och drömmar. Denna sagolika kudde från Fabulous Arts glöder och ger värme till mitt vardags rum och jag vilar i mitt
sköna ljuvliga näste.
/Ingela
 
 English
I´m so thankful that I get to live and breathe another day and face life with newness through love's eyes. I'm surrounded by art, inside and all around me. Art for me is love, freedom, a way of life, and a sensitivity that sometimes spans two worlds. Impression, expression, pain and joy: no matter what, there is so much gratitude in me. My art is created in the encounter between darkness and light, through my fingers, flowing emotions, and sweet dreams. This fairytale-like pillow from Fabulous Arts glows and gives warmth to my living room — and I rest in my comfy nest of peace.
/Ingela
 
Kategori: Life Taggar: a beautiful life, amazing homes, art, auktions fynd, beautiful, bohemian life, bohemisk inredning, design, fabulous arts, magi, magic, nina jacucci, pillow, sagolika konstverk;
Maria Mo:

Underbart och Fantastiskt Vackert!! Inspirerande till att vilja skapa själv i färg och form. Tack för er levande Blogg som ger så mycket för så många. <3

Svar: Tack maria. Jag älskar dig....
Mia & Ingela

Kommentera inlägget här: