Family time

 
Dessa vackra människor älskar jag och är en del av min stora familj. Vi delar glädje, sorg och vardag och fest. Denna dag fick jag äran att fota dem. Kärleken kan ni väl inte ta miste på.
 
Kärlek är för mig som en duva. Fri, vacker, ibland högt uppe bland bergen
och ibland i djupa dalar. Nu kan jag låta duvan flyga vart den vill och har tillit
till att den alltid tar sig hem igen. Den kan flyga bort en stund,
men den är alltid nära. Den landar mjukt och är oskadd trots att
vingarna kan vara lite trasiga. 
/ Ingela
 
English
These beautiful people are part of my bigger family and I love them. We share happiness, sadness, daily life and celebrations. This day i had the honor to take their picture. I am sure you can see some love in the air.
/ Ingela
Queen of Kammebornia:

Vilka fina bilder på er i hösten!

Majas bekännelser:

Oj så vackra foton på vackra människor!

Kommentera inlägget här: