Bara vara

Ibland kan barn vara riktigt jobbiga. Sådär att man bara inte orkar mer. Men det är väl kanske inte barnen som är jobbiga egentligen utan man själv som inte vet hur man ska klara av allt, fixa, organisera, städa, jobba och också ge barnen den tid och kärlek de behöver.
De första ett och ett halvt år med Avalon kändes det ofta så för mig, jag tänkte hur ska jag klara det här?  Men dem senaste månaderna, eller kanske bara de senaste veckorna, så är det något som har förändrats. Jag känner att jag fixar det här, jag klarar av allt det praktiska med hus, jobb, studier och bara vara med Avalon och njuta av livet tillsammans med honom.
Bilderna är från just en sådan dag med honom. Vi tog på oss stövlar och jackor och bara gick en promenad i vårvädret, utan några måsten eller något mål, vi bara njöt av att vara med varandra.
△ ida.:

härliga bilder!

Svar: Men dina då! Så himla vackert ljus...
Malina Arp

Kommentera inlägget här: